شرایط بازگشت کالا
مهلت بررسی و تطبیق كالاهای موجود در فاكتور خريد با اقلام دريافتی 48 ساعت پس از تحويل میباشد. در صورت هرگونه مغايرت، میتوان در مهلت تعين شده با دفتر فروشگاه تماس حاصل نموده تا در اسرع وقت رسيدگی شود. بديهی است بعد از زمان تعيین شده، اين فروشگاه هيچ مسئوليتی در اين مورد نخواهد داشت.
توجه داشته باشيد كه قطعاتی از قبيل ميكروكنترلرها و قطعات نيمه هادی و … قابل تعويض نمي باشد.
🔴 دستگاه های وارداتی، ماژولها و تمام تجهيزاتی كه دارای گارانتی نيستند، تا 48 ساعت بعد از تحويل مهلت تست داشته و در صورت بروز هرگونه مشكل، پس از انجام هماهنگیهای لازم، كالا به همراه نامهای شامل اطلاعات تماس و توضيح نقص، جهت تست و بررسی به دفتر فروشگاه ارسال میشود. در صورت وجود مشكل به شرط انكه دستگاه يا كالا صدمه ديگري نديده و يا تغیير فيزيكی در آن انجام نشده باشد، قابل تعويض خواهد بود. پس از انقضاي اين مهلت، در صورت امكان تعمير، هزينه تعمير از مشتری دريافت شده و در غير اين صورت مسئوليتی در قبال دستگاه يا ماژول بر عهده فروشگاه نخواهد بود.
🔴در صورتی كه كالای خريداری شده در تعداد زياد براي امور توليد میباشد، توصيه میشود قبل از استفاده و مونتاژ انبوه، در مدت زمان مقرر شده نسبت به انجام تستهای مورد نظر اقدام گردد تا از مشكلات احتمالی جلوگيری شود.
🔴هزينه ارسال كالا به دفتر فروشگاه بر عهده فرستنده بوده و بستهها میبايست از طريق پست ارسال گردند.
در صورت تاييد مشكل، كالای تعويض يا تعمير شده با هزينه شركت ارسال مي گردد. در مواردی كه كالا داری مشكل نبوده و كاربر قادر به استفاده درست از دستگاه نيست، هزينه ارسال مجدد از كاربر دريافت و سپس كالا برگشت داده میشود.
🔴تعويض يا مرجوع نمودن دستگاه بعد از خريد ميسر نبوده و فقط در صورتی كه دستگاه دارای مشكل بوده و به تاييد واحد فنی رسيده باشد و طبق بندهای ذكر شده مشمول گارانتي گردد، امكان تعويض وجود خواهد داشت.