پیگیری سفارشات

پس از ثبت سفارش در سایت فرزین الکترونیک به صورت آنلاین، می‌توانید هر لحظه از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.
در صورتی که وارد حساب کاربری خود در فروشگاه شده باشید درمسیر پیشخوان>سفارش‌ها میتوانید سفارشات خود را مشاهده نمائید و آخرین وضعیت سفارش قابل مشاهده خواهد بود، همچنین پس از ثبت سفارش کد سفارش به شما نمایش داده می‌شود و همچنین پس از تکمیل سفارش و در هنگام ارسال کالا شما پیامکی جهت اطلاع رسانی برای شما ارسال می‌گردد.

شما می‌توانید از طریق فرم  زیر با وارد نمودن شماره سفارش خود اقدام به مشاهده آخرین وضعیت سفارش و شماره رهگیری پستی خود نمائید.

(لطفا ابتدا در سایت وارد اکانت خود شوید)



نحوه پیگیری بعد از ارسال مرسوله:

🔴ارسال از طریق اداره پست:

در صورت انتخاب روش حمل از طریق اداره پست،

هنگام تحویل مرسوله به شرکت پست ایران جهت ارسال پیام کوتاهی از سمت فرزین الکترونیک جهت اطلاع شما به شماره همراه درج شده در سفارش ارسال می‌گردد و پس از نحویل سفارش به پست پیام کوتاهی از شرکت پست ایران حاوی کد رهگیری مرسوله برای شما ارسال می‌گردد.

شما عزیزان میتوانید با ورود کد 24 رقمی رهگیری مرسولات پستی خود در سامانه رهگیری مرسولات پست ایران به نشانی https://tracking.post.ir

از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

معمولاً انتخاب گزینه پست پیشتاز یک الی سه روز و انتخاب گزینه پست سفارشی هفت الی ده روزتا رسیدن مرسوله شما زمانبر خواهد بود. لازم به ذکر است که اداره پست شرکتی دولتی بوده و فروشگاه فرزين الكترونيک هیچ نظارتی بر روی آن نداشته و در صورت تأخیر و یا هرگونه مشکلی، می بایست با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست شهر خود مراجعه نمایید.
🔴ارسال از طریق تیپاکس:

در صورت انتخاب روش حمل از طریق تیپاکس، شماره بارنامه‌ای به شما داده خواهد شد که می‌توانید از اداره تیپاکس شهر خود این مرسوله را پیگیری نمایید. این روش به علت پسکرایه بودن، مامور شرکت تیپاکس بعد از تحویل مرسوله کرایه ارسال مرسوله را از شما دریافت خواهد نمود. لازم به ذکر است که بعد از ارسال مرسوله، پیگری مرسوله بر عهده کاربر بوده و شرکت مسئولیتی در قبال پیگیری مرسوله نخواهد داشت.
🔴ارسال از طریق باربری:

در صورت انتخاب روش حمل از طریق باربری، شماره بارنامه‌ای با ذکر نام باربری مربوطه جهت دریافت مرسوله به شما داده خواهد شد. در این روش نیز به علت پسکرایه بودن به هنگام تحویل مرسوله کرایه ارسال از شما دریافت خواهد شد. در صورتی که انباری جهت دریافت مرسوله به شما داده نشد، می توانید به انبار مرکزی باربری خود مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره های باربری که برای شما ارسال می‌گردد تماس گرفته و از زمان ارسال و شماره تعاونی تحویل گیرنده اطلاع یابید.  لازم به ذکر است که پیگیری بعد از ارسال مرسوله بر عهده کاربر بوده و شرکت مسئولتی در قبال ارسال مرسوله نخواهد داشت.
🔴 لازم به ذکر است که بعد از تحویل کالا توسط شرکت به واحد ارسال، شرکت مسئولیتی در قبال زمان تحویل کالا توسط سرویس دهنده و یا مبلغ پس کرایه نداشته و در صورت بروز مشکل می بایست با واحد مربوطه ارسال شده کالای خود تماس حاصل فرمایید.

سبد خرید
خانه
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من